
Zobowiązaliśmy się zaprojektować strategię contentu dla nowej inwestycji budowlanej klienta.
Nowa inwestycja i jej unikatowość wymagała tego, żeby dobrze zaplanować content i komunikację. Również długoterminowość i wieloetapowość budowy wymagała strategii contentu. Inwestycja jest interesująca i niestandardową propozycją. Content planowany na około 2 lata w oparciu o analizy, dane, badania, raporty, narzędzia z dziedziny socjologicznej, psychologię marketingu, z użyciem narzędzi dały wyniki 52 stronicowej strategii dla jednego produktu. Strategia jest w trakcie wdrożenia i realizacji.
Każda firma i klient to oddzielny case, który traktujemy jak nowe wyzwanie.
Zadbaliśmy o spójność contentu w długim przedziale czasowym, o osiągane rezultaty oraz satysfakcję z ustalenia brand purrpose.
Zoptymalizowaliśmy wielość komunikacyjną, tak aby tworzyła spójną identyfikację firmy i konkretnego brandu.
Wdrażamy spójny content na wielu kanałach i punktach styku klienta z brandem.