Case studies

Nasze case studies to mnóstwo przykładów, w których działania agencji interaktywnej przyniosły oczekiwane rezultaty i pozytywne zaskoczenia. Case'y to historie o dobrej współpracy na linii klient - Nolantek. Współpracy, która przyniosła wymierne rezultaty.

Dbamy o ludzi i osiągane rezultaty i mamy satysfakcję z pomagania naszym klientom.

Pomagamy optymalizować wyniki, dane, treści, kampanie, www, a za każdym z naszych specjalistów stoi mnóstwo case’ów potwierdzających wiedzę i umiejętności
Każda firma i klient to oddzielny case, który traktujemy jak nowe wyzwanie.
Dbamy o ludzi i osiągane rezultaty i mamy satysfakcję z pomagania naszym klientom.
Pomagamy optymalizować wyniki, dane, treści, kampanie, www, a za każdym z naszych specjalistów stoi mnóstwo case’ów potwierdzających wiedzę i umiejętności
Każda firma i klient to oddzielny case, który traktujemy jak nowe wyzwanie.

Wierzymy w siłę każdego biznesu i klienta z jakim mamy do czynienia. Dążymy do zwiększania jego różnorodności, a używamy do tego twardych danych, naszych pomysłów i wskazówek. Zawsze z myślą o łączeniu świata danych, Internetu i światem klienta!

Agencja digital marketingu bez ciekawych case’ów i danych jest jak Internet bez komputera. Dlatego poznaj nasze dane i nasze case’y
Analiza
1 %
To ilość naszych case'ów, które opieramy o analizę
Digital marketing
1 %
Tyle case’ów wymagało uruchomienia jednocześnie wielu działań z zakresu digital marketingu
Plan działania
1 %
Tyle klientów dostało od nas indywidualny plan działania dla ich firmy w Internecie
7
Totem But – sklep obuwniczy z ponad 30-letnią tradycją

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 582% dla sklepu Totem But.

Totem But od lat prowadzi stacjonarny sklep obuwniczy. W 2016 roku firma postanowiła rozszerzyć działalność o sklep internetowy totembut.pl, jednak sprzedaż online nie spełniała oczekiwań. Główny problem? Niski ruch organiczny, co przełożyło się na słabą konwersję i ograniczone zyski. Firma zgłosiła się do nas w maju 2023 z pytaniem: „Dlaczego nasz sklep internetowy nie sprzedaje?
Działania, które podjęliśmy od maja 2023 do maja 2024, aby odpowiedzieć na pytanie, to: kompleksowy audyt SEO oraz analizę konkurencji. Na tej podstawie określiliśmy kluczowe obszary do poprawy: wyodrębnienie kluczowych kategorii i fraz, przebudowa drzewa kategorii, optymalizacja treści, link building, optymalizacja techniczna, Content marketing.

*Współpraca na ten moment jest zakończona.
Na moment współpracy wzrost ruchu organicznego z 6 200 do 42 300 użytkowników miesięcznie (+582%)
W momenci enaszje współpracy odnotowaliśmy przyrost fraz w TOP 10 Google z 100 do 230 (+130%)
Większa widoczność w TOP 50 – poprawa rankingów dla setek istotnych fraz kluczowych
4

Obniżyliśmy koszt leada ze 150 zł na 15 zł

Problemem klienta to drogie leady w branży szkoleniowej, a cel jak najtaniej. Przyjrzeliśmy się kampaniom, komunikacji i konkurencji, zrobiliśmy pogłębiony audyt w social mediach. Jednej z wniosków był zaskakujący: niedobrany sposób contentu do tego czego oczekuje grupa odbiorcza.
Poprawiliśmy content, wprowadziliśmy też zmiany w ustawieniach w Meta ADS. Szybko uzyskaliśmy wyniki i zmniejszyliśmy koszt leada o jedno 0.
Analiza, rzetelny audyt przyniosło wniosek o kóry oparliśmy zmiany
Obniżyliśmy koszt leada ze 150 zł na 15 zł , co przy 60%-70% leadów dało znaczącą oszczędność klientowi.
Oparliśmy się o dane, przeprowadziliśmy też badanie wniosków, aby sprawdzić ich słuszność!
3

Zobowiązaliśmy się zaprojektować strategię contentu dla nowej inwestycji budowlanej klienta.

Nowa inwestycja i jej unikatowość wymagała tego, żeby dobrze zaplanować content i komunikację. Również długoterminowość i wieloetapowość budowy wymagała strategii contentu. Inwestycja jest interesująca i niestandardową propozycją. Content planowany na około 2 lata w oparciu o analizy, dane, badania, raporty, narzędzia z dziedziny socjologicznej, psychologię marketingu, z użyciem narzędzi dały wyniki 52 stronicowej strategii dla jednego produktu. Strategia jest w trakcie wdrożenia i realizacji.
Każda firma i klient to oddzielny case, który traktujemy jak nowe wyzwanie.
Zadbaliśmy o spójność contentu w długim przedziale czasowym, o osiągane rezultaty oraz satysfakcję z ustalenia brand purrpose.
Zoptymalizowaliśmy wielość komunikacyjną, tak aby tworzyła spójną identyfikację firmy i konkretnego brandu.
Wdrażamy spójny content na wielu kanałach i punktach styku klienta z brandem.
Beige Aesthetic Simple Elegant Photo iOS Icons (64 x 64 px)

Tworzenie i optymalizacja strony internetowej KART na WordPressie z wykorzystaniem szablonu Validus

Projekt strony internetowej dla firmy KART oparty na WordPressie z wykorzystaniem płatnego szablonu Validus. W trakcie realizacji projektu nie tylko dostosowaliśmy stronę do potrzeb klienta, ale także zoptymalizowaliśmy jej działanie. Specjaliści web development skokonfigurowali też WordPress pod kątem bezpieczeństwa i wprowadzili modyfikacje w kodzie źródłowym, aby zwiększyć wydajność oraz dostosować funkcjonalności do indywidualnych wymagań.
W efekcie strina KART stała się szybka, bezpieczna i funkcjonalna, w pełni dostosowana do potrzeb użytkowników i stabilna. Wdrożenie wielojęzyczności otworzy nowe możliwości dla firmy na rynkach międzynarodowych.
Wybór szablonu i konfiguracja podstawowa
Wybraliśmy szablon Validus jako bazę dla projektu ze względu na jego nowoczesny design, responsywność oraz możliwość łatwego zarządzania treściami.
Optymalizacja wydajności i konfiguracja bezpieczeństwa
Stronę zoptymalizowaliśmy pod kątem szybkości działania i płynności ładowania, w oparciu o działania, tkaie jak: minimalizacja plików CSS i JS, implementacja cache, optymalizacja obrazów, lazy loading.
Ze względu na znaczenie bezpieczeństwa WordPress skonfigurowaliśmy w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko ataków i zwiększyć ochronę danych.
Modyfikacje w kodzie
Aby jeszcze bardziej dostosować stronę do specyficznych wymagań, wprowadziliśmy zmiany bezpośrednio w kodzie: własne style CSS i niestandardowe skrypty JS, zmodyfikowane pliki szablonu.

Nolantek….agencja marketingowa…. Białystok, Warszawa, Polska, Europa…? Nie znamy granic, bo profesjonalizm ich nie ma. Siła naszego zespołu to współpraca, która potrafi identyfikować, oceniać i rozwiązywać wszelkie wyzwania marketingu digital!

Nasz zespół działa na różnych przestrzeniach i ma różne możliwości, które pomagają w ustaleniu danych, faktów i prawdziwej strategii uwzględniającej realia Twojej firmy i poprawiającej wydajność marketingu.
Nolantek logo
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy! Czekamy na Twoją wiadomość i postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
Kontakt